KURSUS PENGURUSAN ISLAM 2011


DPJA, 18 Zulhijjah 1432 H bersamaan 14 November 2011 – Jabatan Setiausaha Agung DPMM 2011/2012 dengan kerjasama Setiausaha HEWI DPMM 2011/2012 telah berjaya menganjurkan Program Kursus Pengurusan Islam (KPI) dengan jayanya.

Program dimulai dengan ucapan perasmian yang telah disempurnakan oleh Saudara Firdauz bin Noh, Setiausaha Agung PMRAM 2011.


Program ini bermula dengan pembentangan kertas kerja pertama yang bertajuk Pengurusan Kepejabatan oleh Setiausaha Agung PMRAM, Saudara Firdauz bin Noh, diikuti dengan sesi kedua, Protokol Majlis yang dibentangkan oleh Ahli Jawatankuasa PESAT, Saudara Majdi bin Zakaria. Pada sesi latihan dalam kumpulan (LDK), para peserta ditugaskan membuat iklan, surat jemputan dan juga contoh perjalanan majlis rasmi.


Sebelum program berakhir, seorang peserta ikhwah terbaik, peserta akhawat terbaik dan kumpulan terbaik telah dipilih. Peserta ikhwah terbaik telah dimenangi oleh Saudara Abdullah Hasyim bin Ab Aziz dan peserta siswi terbaik dimenangi oleh Saudari Noor Hanisah bt Yunos. Bagi kumpulan terbaik pula, telah dimenangi oleh kumpulan yang diketuai oleh Saudari Noor Shabitah binti Ghazali.

Program Kursus Pengurusan Islam (KPI) pada kali ini berakhir dengan ucapan penutup oleh Setiausaha HEWI DPMM 2011/2012, Saudari Faiznur bt Mohamad Tarmizi.

Disediakan Oleh : Setiausaha Kerja Kursus Pengurusan Islam 2011


KEMANTAPAN FIKRAH MEMBINA SYAKHSIAH

Share this article :
 
MEMARTABAT KEILMUAN MEMIMPIN KESATUAN
Copyright © 2012. LAMAN RASMI : Dewan Perwakilan Mahasiswi Mansurah - All Rights Reserved
Template Created by MMC Mansurah
Proudly powered by Blogger